06.00

Jag är vaken nu. Alltså jag är vaken kl 06.00 och det är riktigt stört. Helst med tanke på att jag får sova åtminstone två timmar till. Helt allvarligt tror jag att jag har drabbats av någon form av sömnsjuka de senaste dagarna. 
Jag KAN bara inte sova. Vad sägs om följande sovfacit; Natten till lördag: 5h, till söndag; 5h, till Måndag:3h och natten till idag: 4h. Det blir alltså...17 timmar på på fyra nätter. Vad exakt är det för fel på mig???

Helgen var speciell på många sätt och vis. På plussidan:
filmen 21
Trav (jepp, Jag  var på umåker. Jag spelade på hästar. Jag vann nothing)
Festen hos Christina
Låten som vi inte fick reda på vad den hette. På plaza alltså
Fotboll. Äntligen får jag se Ersboda. Synd bara att det går så dåligt men eftersom jag är en obotlig optimist så är jag övertygad om att de kommer igen!
Hänget i rådhusparken igår (Ja, ja jag vet. Det var inte helg igår men jag skriver om det ändå).
Vinsten igår. Jag och Carro är fortfarande obesegrade. Ta i trä, peppar, peppar!
Grekisk Frappé på station. Jag visualiserade lite Likör 43 i den och helt plötsligt gjorde tanken på att det är valborg imorgon att jag kände mig halvpeppad.  

På minussidan:
Alla dessa tårar
sömnlösa nätter
Vädret i söndags


Nu ska jag bara försöka få ordning på mina sömnproblem så kommer allt bli bra. Idag går min största, varmaste och kärleksfullaste kram till gosoffan min. Att kommer att ordna sig till det bästa, det lovar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback