A goood night

igår hade jag en väldigt trevlig kväll. De flesta kvällar har varit uppbokad tididgare med antingen träning eller plugg men igår var den helt fri från alla krav. Jag mötte upp Peter och Åsa nere på stan och vi gick till news(som för övrigt har bytt namn till costas) och där drack vi espressoshakes. Det smakade verkligen himmelriket! Efter ett tag kom även Petter förbi och slutligen även johan. Jag och Johan hade först tänkt gå på bio men när det övriga föreslog en öl på två våningar (där de för övrigt hade 25% på allting) så hakade vi på. Åsa skulle däremot iväg på innebandy så det blev bara jag, peter, petter och johan. Men det vara inte så bara, vi hade toktrevligt! A gooood night :)

Nu sitter jag på skolan och jag och sofie ska rycka lite med uppsatsen hade vi tänkt, därefter vankas det förhoppningsvis beach!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback