Aj love my shuffle

Ny vecka. Nya tag. Dagen har väl knappast varit den mest aktiva dagen men jag och soffan har iallafall varit på ett spinningpass och det var riktigt skönt. Igår spelade jag och carro beachmatch också och vi vann. 21-15 och 21-16 blev slutresultatet och jag var jätteglad för det. Trodde verkligen inte att det skulle gå så bra med tanke på mina bravader på lördagen men det gjorde det och nu är jag riktigt taggad för nästa match i turneringen.

Imorgon ska jag försöka läsa en massa litteratur igen. Det går lite trögt med examensarbetet men nu jävlar! Shit, jag höll verkligen på att glömma bort det här med att anmäla mig till nästa termins studier men då medan jag kollade runt på de bloggar jag brukar läsa såg jag att Ida hade skrivit om hennes problem med studera.nu:s hemsida. Detta påminde mig om att även jag borde ta tag i detta... Tack Ida! Men jag håller med henne, deras sida är verkligen kass och det är inte det lättaste att logga in så här i sista stund... Varför ska man vänta med sånt här till absolut sista dagen?!? Jag lär mig aldrig.

En sak till - jag fullkomligen älskar min ipod shuffle :)

Kommentarer
Postat av: Ida

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback