Förlåt

Ibland blir man blind. Ibland tror man att man (när man skriver "man" är det ett osäkerhetstecken och egentligen menar man "jag" men det är bara för att man inte riktigt kan stå för det) är väldigt klok och att man handlar rätt. Det har jag inte gjort och jag vet inte riktigt vad jag ska säga som förklaring till att jag inte riktigt gjort rätt. Grejen är den att jag aldrig någonsin skulle, medvetet, göra illa någon (vem i helvete skulle kunna göra det, maria) som jag tycker om. Men i vissa stunder och situationer tror man att man gör rätt och i slutändan visar det sig att det kanske inte va så juste gjort.

Jag är inte hjärtlös och jag är inte kall. Bara väldigt osäker många gånger och det enda jag kan göra är att be om ursäkt för mitt respektlösa beteende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback