Heta nya solbrillor :)

Det var nog umeås absolut snyggaste babes som kom vandrandes från ICA på Berghem med ett par likadana solbrillor, ikväll vid nio-tiden. Shit va snygga de är. Eller snarare jag och soffan i dem. Haha... och vi har bestämt att vi ALLTID måste ha dem på när vi är med varandra, kväll som dag. Undantag görs såklart inomhus och på krogen. Annars blir det inte mycket examensarbete gjort!

Annars då?!? Jo vi har jobbat på med arbetet under dagen. Kvällen spenderades på iksu där jag och Carro spelade match mot Karoo och Nasim. Det var en mycket jämn match, den jämnaste jag någonsin spelat tror jag, men till slut lyckades vi vinna med 2-1 i set. Tack gode gud för det, med tanke på gårdagens förnedring mot grabbarna!

Imorgon vankas övik återigen och ännu mera hårtvättningar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback