Himmel!

Det blev ingen beachmatch idag. Inte heller någon spinning och jag har varit oseriös gällande skolarbetet. Vart är moralen, frågar jag mig själv. Faan, känns som att jag har tappat allt! Så har lagom till c-uppsatsen och allt...

Iallafullafall så har jag och soffan varit ute på vår promenadrunda: Liljansberget-Berghem-Gammlia-ÖK-stan(typ)-Haga(runt, runt, runt för jag hittar inte så bra där)-Preem-macken-Gammlia-Berghem-Liljansberget. Det tog typ lite drygt en timme och sedan stannade vi till på ICA Berghem för att köpa pärlsocker för jag blev så sugen på att baka chokladbollar. Så det är det jag gjort idag. Bakat chokladbollar, himmel så överaktiv jag varit! Haha...

Nä imorgon blir det andra bullar. Hm, jag kanske ska baka bullar då?!

:)

Kommentarer
Postat av: Maria-Therese svarar

FINT NAMN :) JAG HETER NÄSTAN SAMMA! GOD BLESS M-T

Postat av: Emma

jag har några tävlingar som jag hoppas du vill delta i.
länkarna till dom ser du i mitt senaster inlägg

2008-04-15 @ 23:00:23
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Maria

MT-
mycket fint namn måste jag säga men jag heter bara theresia i andranamn. Men jag är mycket stolt över det eftersom jag är döpt efter en fantastisk kvinna, min mormors mor. Fin blogg du har!

2008-04-16 @ 00:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback