Hugger i sten

Vilket dygn. Ibland blir saker inte som man tänkt sig, verkligen inte som man tänkt sig. Det här med människor kommer aldrig sluta att förundra mig. Den dagen jag slutar att förvånas över hur olika vi människor fungerar, den dagen kommer nog aldrig att komma.

Jag är skittrött och egentligen är jag inte alls peppad på party men det ska bli kul att träffa allesammans igen. Det var inte igår det var fest på storgatan och killarna var lediga från handbollen. Synd bara att jag känner mig så ledsen, då brukar det ju inte vara en bra idé att dricka. Men jag ska ta det lugnt eftersom vi har beachmatch imorgon.


"jag vill ha dig här på riktigt inatt och suga liv ur din halspulsåder..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback