It's fucking spring

Ikväll är jag faktiskt lite stolt. Jag har tränat både beachvolleyboll och bodypump och tidigare idag har jag och sofie suttit på skolan och arbetat hela långa dagen. Mitt humör var inte på topp imorse men gosoffanmin piggade upp mig så just nu känner jag mig nästan på topp. Sötylva också....hon är nog den sötaste som någonsin gått i ett par skor, med hennes peppande prat och kloka råd. Vart har du lärt dig allt, kvinna? Vem har lär dig allt och Hur har du lärt dig allt? Det kommer att bli förbannat tomt utan dig här i höst.

Känner inte ni litegrand som jag, alltså jag känner nästan som att det öppnats en helt ny värld såhär i dagarna med all värme och solsken. Folk är piggare, mer pratglada och gladare. Det känns i luften på något sätt. Lite svårt att ta på kanske men jag tror ni kanske förstår hur jag menar... En annan sak som är toppen är att beachsäsongen snart drar igång och jag är gladare än gladast! Tänk en varm härlig sommardag på stranden och en beachturnering. Jag har ju bara spelat två turneringar på bettnäs och då har det varit kasst väder så jag hoppas på en såndär klockren dag i sommar.

Imorgon blir det mera examensarbete, solning och lite städning! Trevlig helg på er alla :)

Kommentarer
Postat av: ylva

Du är inte så illa att snacka med du heller Maria. Dock är jag nog sämre på att följa de råd som ges mig :P men du är i alla fall en mycket klok tjej som jag lärt mig massor av. Ja ska definitivt samla ihop ett gäng för att komma och kika på dina beachmatcher i sommar :) puss o gonatt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback