Jag anar ugglor i mossen

Om man går och lägger sig halv ett och somnar kring ett-tiden, hur är det då möjligt att man kan vakna kl 05.00 och känna sig hur pigg som helst? Antar att det har att göra med att jag är så orolig i kroppen. Men det känns så onödigt bara för jag behöver verkligen vara pigg idag. Jag o Soffan ska sitta på skolan och maratonjobba och sedan har jag beachträning kl 18 och efter det hade jag tänkt slå på stort och köra bodypump. Har så förbannat ont i ryggen efter beachträningarna så nu är det dags att få arbeta lite med rygg och magmusklerna.

Idag är det sol igen!
YEAH

Kommentarer
Postat av: Annelie

Kroppen vänjer sig vid att vara uppe länge och gå upp tidigt. Gör själv samma sak :P

Hoppas du får en bra dag iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback