Kan man köpa motivation på ICA?

Tänkt om man kunde det. Då skulle min värld kännas så mycket bättre och jag skulle få så mycket mera gjort. Sen är det inte heller så kul att sätta sig i datasalen på skolan när det är världens finaste väder ute. Typ. Jaja, jag vet. Jag ska inte klaga eftersom det kunde ha snöat ute nu också. Så jag är väldigt tacksam över det fina vädret.

Igår var jag och soffan hos matilda och anders och där fick vi jättegoda scones. Anders specialrecept med kanel och kardemumma-mums! Mera scones i mitt liv, säger jag bara.

Nu ska jag och soffan på Östra och intervjua en lärare och sedan kanske det blir solen en sväng om vi har tur.

Shit, jag är faan lite bra på det här med kanon nu... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback