last fucking april

När man var liten smällde man smällare, åt godis, tittade på majbrasan och smällde lite mera smällare. Eventuellt utförde man ett eller annat busstreck (Jag försökte mest göra en majbrasa av allt som var antändbart). Nu förtiden dricker man vin, äter gott, dricker lite mera vin och umgås i goda vänners lag.  Jag vet inte men på något sätt är sista april/valborg himla mysigt. Man vet att hela sommaren ligger framför ens fötter och det är verkligen hejdå till vintern... det är niiice!

Imorse vaknade jag med soffan. Alltså gosoffanmin. Det är mysigt att ha sällskap och någon att äta frukost med när man alltid annars äter själv typ. Nu ska vi iväg och handla och sedan blir det pickelipicknick här utanför mitt hus. Satan så osammanhängande inlägg detta blev men det speglar ju mig själv ganska bra.

En riktig trevlig valborg önskar jag alla. Eller sista april som vi säger hemma i övik.

Kommentarer
Postat av: Roger

Det är verkligen du personifierat i dina inlägg :)
Härligt, tycker jag.
Ha en trevlig helg, en annan ska ju jobba hårt. :)
Kram

2008-05-01 @ 23:12:36
Postat av: Maria

jaså, det tycker du...haha, är det för att mina inlägg knappt går att läsa?! :) Din stackare som måste jobba men det drygar ju ut i kassan iaf. Sköt om dig! massa kramar

2008-05-02 @ 11:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback