onsdag 2/4

Imorgon ska jag göra många saker:

11.15 spinning
13-16 tvätttid
där emellan ska soffan komma och då ska vi skriva forskningsplanen till examensarbetet. Två nyttiga flugor i en smäll liksom.
David ska därefter komma förbi en sväng efter jobbet och vi ska hänga lite. Sedan ska jag åka med honom ner på stan för fikadate med peter och åsa. Efter detta ska jag hooka upp med johan för en biodate. Eventuellt ska soffan med oxå.

Jag måste även ringa om mitt eventuella sommarjobb under dagen samt att jag måste försöka styra upp lördagens beachmatch. Jag ska också försöka få tag i Carro så att vi kan bestämma mer träning inför turneringen.

Anledningen till att jag skriver här är för att jag ska komma ihåg allt. Jag har blivit expert på att glömma bort de saker jag verkligen MÅSTE göra och det funkar inte riktigt att skriva i min almenacka. Så jag tar det säkra före det osäkra.

På tal om inget - hörde talas om att en bekant från det förflutna cirkulerade inom umeås gränser just nu...huvvaligen säger jag bara. Det är nu jag hoppas på lite tur och att jag slipper överraskande möten.


Nu ska jag sova så jag orkar vara sådär produktiv imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback