nu jäklar!

opponeringen är bortgjord och snart, snart är det sommarlov. Jag ska bara fixa till det som behöver ändras i uppsatsen och göra bort resten som jag har skjutit på i evigheter. Sen så... 

För mig bär det iväg till övik på torsdag. Känns som att jag verkligen behöver det. Jag vet egentligen inte hur mycket jobbiga saker som kan hända på en och samma gång men jag tror faktiskt inte att det kan bli så mycket värre nu. I Fredags nådde jag botten så nu kan det väl bara bli bättre antar jag. Jag tror också att det hjälper att försöka tänka positivt, jag kan ju som ändå inte göra något åt själva situationen. En sak som jag lärt mig iallafall är att livet är förbannat kort och man ska verkligen försöka uppskatta allt man har och de personer som finns runt omkring en. Det låter som en klyscha men det är också sant. En dag kanske man inte har det man hade eller så har en de personer som man tyckte om försvunnit på ett eller annat sätt.

Carpe diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback