På plats i övik...

som inte längre är dövik. Jag har inte hunnit vara på stan idag men jag har kört igenom den och satan så mycket folk det var överallt. Inte så konstigt kanske med tanke på att det var studenten idag men ändå så är jag inte riktigt van denna täta befolkning i min hemstad. Riktigt kul är det dock och jag börjar faktiskt känna mig otroligt nöjd över att jag ska vara hemma hela sommaren. Jag tror faktiskt att denna sommar ska bli min sommar!

Ikväll har jag också varit i lugnviksparken och tränat beach för första gången sedan förra sommaren och det var hur kul som helst. Jag och sara var inte så jätteheta ibörjan av träningen men allteftesom spelade vi ihop oss och efter lite dryga två timmar kändes det riktigt bra. Tur vi hittade några snälla pojkar som kunde spela mot oss.

Sommaren är verkligen här nu och det känns skönt att den ligger som ett oskrivet blad framför mina fötter. Jag ska verkligen ta vara på den och se till att jag kommer ha det hur bra som helst!
Som sagt, min sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback