Shit vad stolt jag är!

Idag när jag skulle duscha så vart jag så jävulskt irriterad. Duschjävla slangen har på tok för länge varit riktigt gammal och det är många gånger som jag klagat över hur dåligt vattnet sprutar. Förra sommaren köptes det in ny duschslang men jag kom mig aldrig för att byta den. Jag vet inte, jag trodde väl att jag inte skulle klara av det på något sätt. Iallafall så hade jag glömt bort det här idag så när jag skulle duscka (för övrigt första gången ute i stugan för i år) så rann vattnet bra till en början men efter ett tag kom det knappt något. Jag blev tokfrustrerad och tänkte först att jag var tvungen att torka mig och ta på mig alla kläder och sen åka upp till mormor eller mamma för att duscha men jag trotsade både det och att jag inte skulle kunna fixa duschslangen på eget bevåg och vips stod jag i duschen med en massa verktyg, spritt språngande naken! Ingenting jävlades och till slut satt slangen där den skulle. Så nu har jag världens skönaste duschstråle och det är nästan så att jag längtar tills nästa gång jag ska duscha!

Vem faan behöver en karljävel?!? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback