Tänk att få sova i en ek!

Inatt drömde jag att jag sjöng i teve. Helt galet, jag som knappt sjunger när jag är i kyrkan. Tur att vissa drömmar är bara just drömmar. Tidigare har jag haft en teori om att det man tänker på innan sömnen slår till avspeglar sig i ens drömmar. Men jag har nog aldrig någonsin tänkt att jag ska sjunga i teve eller något liknande. Inte ens igår.

Iallafall så har jag hittat något coolt. Om någon någonsin skulle vilja imponera på mig eller överraska mig,
bjud med mig på detta.  En natt där kan nog inte vara bättre än något annat för mig eftersom jag älskar ekar!


Ikväll gäller det och jag vet inte vad jag ska tro. Jag tror ju och hoppas men jag vågar ändå inte tro för mycket och ryssland är ju ett väldigt offensivt lag. Mitt tips: 2-1 till Sverige och zlatan och henke gör varsitt mål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback