trött, tröttare, maria

Jag är nyss hemkommen från en helspäckad dag. Idag var min första arbetsdag så jag jobbade till 16.15 och därefter tränade jag beach fram till klockan halv nio. Guuuud, så trött jag är! Men jag måste iallafall säga att jag trivs hur bra som helst på jobbet so far. Fast det är väl lätt att säga när det bara gått en dag men jag tror att jag kommer gilla det. För er som inte vet så sitter jag i receptionen på Övik energi. Mina arbetsuppgifter består av att....ja, sitta i receptionen helt enkelt! Hjälpa besökare att hitta rätt, svara i telefonen, verka vara trevlig osv, osv. Det enda som jag oroar mig lite över är svarandet i telefonen. Det är typ en miljon saker att hålla reda på och jag är lite orolig över hur det ska gå när jag blir stressad. Jag är ganska duktig på felsägningar...jaja, det löser sig tids nog!

Här kommer lite bilder från helgen:
    
  


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej tjejen! Jobbar på Övik energi ser jag! Jag jobbar på Macgregor, samma hus ju:) Vi kanske stöter på varann, eller annars blir det kanske i Öviksvimlet:P Undra vad som är mest troligt, hihi!

Ha det bra, kramar Anna

2008-07-02 @ 00:00:48
Postat av: maria

Hej tjejen! jaså, är vi i samma hus?!? va kul, då hoppas jag verkligen att vi stöter på varandra. Det var alldeles för längesedan nu tycker jag :( Riktigt fin arbetsplats är det förresten med fina, stora och fräscha ytor! Hoppas du mår bra, Anna! massor med kramar

2008-07-02 @ 06:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback