yes

Klockan är just nu halv fem och jag har, bortsett från de hela 37 minutrarna igår, inte sovit sedan natten till fredag. Så med andra ord är jag just nu världens toppingla! (obs, ironi!)  Lägg därtill att jag har spelat en beachturnering, stressat som ett tok, druckit en del mängder alkohol och gjort stan  osäker. Men jag har faktiskt haft det hur härligt som helst. Jag och sara lyckades ta oss till final som enda övikslag men tyvärr blev vi besegrade där av några tuffa damer. Men helt allvarligt så gör det ingentingalls för vi rockade faktiskt idag och jag är sjukt stolt! I tidigare turneringar har vi endast kommit till semifinal på sin höjd men idag så härjade vi lös i finalen :)

och ja
 -  bildbevis finns och jag kommer snart att redovisa dessa konstverk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback