Gosoffanmin!

Vi må vara oerhört olika och vi har ganska ofta olika åsikter om saker och ting. Vi kan vara riktigt sura mot varandra och vi har nog sett varandras dåliga sidor både en och två gånger. Trots detta är hon den finaste vän man kan ha. Inget är någonsin något problem och lojalare människa har jag nog inte träffat på. Den dagen hon inte svarar på mitt sms inom en rimlig tid, inte ringer tillbaka eller inte ställer upp när jag behöver henne, kommer förmodligen aldrig att inträffa. Hon finns alltid där. Jag är oerhört tacksam för att jag har en sådan fin vän i mitt liv. Det är sådana vänner som hon är för mig som gör mitt liv till roligt, spännande, galet, kärleksfullt och väredfullt!

U rock, gosoffanmin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback