Min kropp är förstörd

Nu är jag helt totaljävla slut i kroppen och imorgon kommer det att vankas träningsvärk så det räcker och blir över. Inte bara imorgon, förmodligen på lördag också. Det roliga här är att jag ska träna beach klockan sex ikväll. Det kommer INTE att vara en rörlig maria i farten då. Herremingud!

Inatt sov jag sämre än sämst. Jag vaknade halv sju imorse och var hur pigg som helst. Förstår inte riktigt vad det är frågan om. När man inte har något som man måste kliva upp till ska man ju sova ju! Nu ska jag sätta mig i soffan och läsa två avhandlingar, en på danska och på svenska. Det ni!


Kommentarer
Postat av: skåningen

He he. Alla gillar vi den skönsmärtande träningsvärken :)
Jaså, ska du läsa danska, då kommer du ju äntligen förstå vad jag säger då. Kramar från metropolen :)

2008-04-11 @ 00:14:44
Postat av: Maria

haha du är rolig du! Det gick inte såbra att läsa den danska boken så vi har ratat den. Jag hörde Kim Staal(ex modo-spelar som har spelat i malmö b l a och nu spelar i linköping) i en intervju i samband med hockeyfinalen och det var inte det lättaste att förstå...huvvaligen!Och du pratar ju inte direkt bättre, ok att det är svenska men det är mer likt danska ;) kram kram på dig!

2008-04-11 @ 15:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback