rapport från domsjö

Just nu sitter jag hemma i Domsjö och tittar ut på ett grå/mulet väder. Ska det inte vara vår nu? med värme och solsken? Åhh jag tycker det är tokjävla drygt när våren först börjar komma och sedan börjar det snöa igen. Känns så meningslös på något sätt.

Anledningen till att jag är hemma är för att Lina ska träna långhårsuppsättningar på mig. Så det är verkligen bara en blixtvisit. Jag måste även sitta och läsa en massa litteratur till examensarbetet. Soffan och jag var på biblioteket igår och lånade tegelstensböcker som vi nu har delat upp och ska läsa till imorgon. Då ska vi träffas och berätta vad vi har läst för varandra. Så det är ingen avkopplingsresa det här må jag säga. Men något som är postitivt iallafall är min nya Ipod schuffle som stina köpte till mig i usa. Jag ville först ha en rosa men den fanns bara i silver om jag skulle ha 2 gb så silver fick det bli.

fatta va härligt det ska bli att bli hållen på med i håret nu i flera timmar!!! Det är faan lätt värt att åka 10 mil för det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback