Yes!

Jag fick jobbet och nu är jag glad. För er som inte vet vad det är  för jobb så kan jag berätta att det är i receptionen på örnsköldsviks kommun.  Jag börjar v 27 och jobbar t o m v 32 så det är inte hela sommaren och det är jag faktiskt lite glad för. Även om ekonomin inte blir den bästa sådär i början av sommaren så får jag åtminstone lite ledigt och det har jag inte haft på evigheter. Först var jag inte heller så positivt inställd till att jobba hemma i övik ännu en sommar men eftersom jag är ledig helger och inte börjar förrän den sista juni samt att jag klar med jobbandet den 9/8 så känns det rätt så bra. Jag får tid att vara i umeå både innan och efter jag har jobbat. Eftersom jag är ledig helger kan jag också tillbringa dessa i umeå. Arbetstiderna kommer vara mellan 7.30-16.15 och eftersom vi tränar vid 18-tiden så kommer jag även att hinna med det också. Så det känns faktiskt som att jag hittat den bästa lösningen. Yes!

Idag har spinnat och sen kom soffan. Vi har examensarbetspratat lite och imorgon ska vi sätta oss ner och göra enkät-frågor. Snart kommer david och sen ska jag möta upp peter och åsa nere på stan. Men först ska jag hämta tvätten!

A goood day!

Kommentarer
Postat av: skåningen

Hej snäckan. Kul att det löst sig med jobb och har du några luckor över så kanske vi kan ses nåt i sommar då?
Vill också säga att det är roligt att läsa din blogg, du är ju så duktig.
Kram i norr /Roger

2008-04-02 @ 23:00:40
Postat av: Maria

Hej roger! Klar att vi ska ses till sommaren, jag ska ju inte tokjobba så :) Kul att du läser här! Hoppas du mår bra och att det går bra med jobbandet! kram kram

2008-04-07 @ 00:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback