Allvarligt!

Det här var ju jävligt kul! Inatt har jag sovit exakt 37 minuter. Precis när jag absolut behöver sömnen som mest. Jag menar, hur ska jag klara av att köra ner till härnösand, spela en turnering och sedan gå ut och festa ikväll?!?

STÖRT

Det är egentligen inget speciellt som hållit mig vaken utan jag har bara varit rädd för att jag ska försova mig. Precis så här var det när vi skulle ha opponeringen inför sista uppsatsen i svenska. Jag skulle köra till umeå och hade ställt väckaren toktidigt och ju senare natten blev desto oroligare blev jag för att jag skulle försova mig. Vid fyra-tiden gav jag upp och jag sov inget. Dagen blev ju som den blev och på eftermiddagen kände jag mig som ett vrak. Det kommer förmodligen inte bli lättare idag eftersom jag ska anstränga kroppen fysiskt!

ja, ni ser väl om jag överlever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback