1:a advent

och jag myser :)
Om jag bortser att jag drabbats av en förkylning som heter duga. Men det är ju sådär i kalla tider...ständigt denna förkylning som aldrig ger sig av. Nu ska jag verkligen kurera mig så att jag kan börja fightas med min uppsats och även träna beach i den utsträckning jag vill.

Mitt tips angående matchen var nog att ta i. 5-1 var så långt man kunde komma från matchens 1-2 (jag vet, jag är en ständig optimist i idrottsliga sammanhang). Men Modo förtjänande inte heller att vinna så dåligt som de spelade. I och för sig var inte Frölunda så mycket bättre heller men Modo rent ut sagt, sög! Jag har sett många matcher i mina dagar och jag tror nog att gårdagens prestation var en av de sämre jag skådat. Förhoppningsvis går vi mot bättre tider...
Iallafall var det jättekul att VARA på hockeyn. Hela kringarrangemanget vid en lördagsmatch är super. En välfylld arena med lördagsglada öviksbor är bra kombination.

Nu blev jag sådär glad igen. Min fina Carolina har bakat en pepparkaka till mig. Denna godhjärtade lilla varelse har även ordvitsat till det på den med tanke på mitt smeknamn :) Tack Karro! (kan du inte lära mig att oxå bli så där fyndig?!)
image7
Fin va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback