Absolut repair och Nacho

En dag närmare julafton :)
Fast jag längtar inte direkt som jag gjorde när jag var liten för jag tycker verkligen om dessa dagar. Det är sååå mysigt. När jag var liten var det fullt fokus på tomten och alla julklapparna (ok jag erkänner, lite kul är det ju fortfarande) men nu är det mer att umgås med nära och kära som står högst upp på listan. Alla är ju hemma och går man på stan träffar man på alla möjliga människor som man har glömt bort att man känt (på gott och ont).

Jag har också lyckats med att bada Nacho idag. Jag hittade inte hundschampot så jag tog mitt dyra frisörshampoo. Hoppas det inte gör något bara, alltså då menar jag för hans päls. Han luktar så himla gott nu, precis som när jag själv har nyduschat hår....Jag vet, hundar ska väl egentligen inte lukta tjej men nu gör han det. Hundpajkarna på vågsnäsvägen kommer att antasta honom :)

Nä, nu ska jag in till stan!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, vad roligt. Fast samtidigt är jag inte förvånad. Är det någon som förespråkar hårvård är det du ;)

2008-01-07 @ 22:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback