hemfärd

Förbannat oxå! Nu är jag uppe sådär sent som jag absolut INTE borde vara. Jag borde sova och det nu. Men jag har, som jag så många gånger skrivit här förut, svårt för att somna när jag tränat på kvällen. Egentligen borde jag bli proffs i en sport så att jag kan utöva min träning på dagtid. På så sätt blir jag inte så förbannat hyperaktiv på kvällkvisten och däremed får jag också min välbehövliga skönhetssömn. Problem är bara att jag inte är tillräcklig bra i någon sport för att bli proffs. Hm...

Imorgon är det Övik som gäller. Jag vet egentligen inte riktigt hur det känns. Det borde kännas bra men på något sätt vill jag stanna här i Umeå också. Jag vet att det kommer kännas jättebra när jag väl har kommit hem och bara kan njuta  av den stundande julen (just ja, uppsatshelvetet!!!) men jag har inte riktigt den känslan ännu. Men det är förmodligen bara för att jag vet att jag ska vara hemma under en sådan lång tid som en och en halv vecka. Så länge har jag inte varit hemma sedan i somras.

Nu är det sängen i allafall!

Just ja, helgen va GRYM :)

Kommentarer
Postat av: Charming man

Godnatt, sov gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback