Huuur kan man hugga ner granar mitt i natten?

Jag förstår inte varför det inte kan snöa?!? Jag är så otroligt trött på det här slasket! Igår när jag skulle ta en mysig kvällspromenad började det snöa litegrand. När jag hade promenerat i ca 10 minuter hade snön förvandlas till regn och jag var blötare än blötast. Typiskt! Nu är det ju snart jul (13 dagar för att vara exakt) och då ska det inte vara så här. Jag vill ha stooora, stooora bollar till snöfall och en sisådär fyra minusgrader. Då trivs både jag och alla tomtenissar som bäst ute i skogen :) (JA, det är klart att det finns tomtar!!!)

Ylva, var du ute o högg ner en gran kl 03.00 inatt?!? (sms:et tyder på det och jag kan nog skaffa fram mer bevis om det krävs). Jag som trodde att det enbart var jag som va lite tokig...

Idag ska jag på skolan och jobba med uppsatsen. Jag ska också luncha med Maria och göra upp lite juldagsplaner. Efter skolan blir det IKSU fast jag vet inte riktigt vad jag ska träna. Det är freerideturnering men ingen vill spela med mig (det är sååå synd om mig) :( Så jag får nog vackert infinna mig i en spinningsal istället. Usch va trist! Men det är bara att gilla läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback