Ibland blir jag bara så förbannad

Riktigt tokförbannad också. Varför kan inte folk bara uppföra sig?! Det kan väl egentligen inte vara så svårt att ge ens medmänniskor lite respekt. Ok, jag är medveten om jag inte alltid varit guds bästa barn men jag hoppas att jag "mognat" till mig med åren. Jag är så trött på människor som ständigt tar en massa energi och sedan får man ingenting tillbaka. Då ska man egentligen bara kasta bort de på soptippen så fort man bara kan. Men hur lätt är det egentligen?

Igår hade vi superroligt. Jag lyckades t o m välta granen :) Inte för att jag inte var städad utan jag ville omstrukturera julgranspyntet litegrand. Iallafall så vann tevespelskontrollen (Tim)  den åtråvärda topplatsen i granen (Jag fattar inte hur jag inte kunde vinna, ylva!!! Hur bedömde ni egentligen?!?) Ja, lite bitter är jag allt....

Jennie kommer nog och hälsar på mig i helgen! Eller hon kommer troligtvis på Lördag så det ska bli kul. Men innan dess måste jag börja bli lite seriös med uppsatsen (Jag vet, det är mycket snack och lite verkstad gällande den), fortsätter jag i det här tempot bli jag nog inte färdig förrän till sommaren.... :S Grabbarna på storgatan har sin årliga julfest på Lördag och jag tror att det kommer bli hur kul som helst.

Ikväll har jag varit på spinning igen. Det va kul, lite bättre musik än sist men fortfarande inte mycket väl godkänt. Jag vill ju bestämma musik själv ju!

Nu när jag är lite småförbannad lyssnar jag på Pinks låt "cuz I can" - det är grym låt att lyssna på när man är arg. Det känns som att jag bara skulle vilja slå ner någon nu! Fast jag lovar, det ska jag inte göra.

Slutligen, Tack Ylva för en jättefin luciasammankomst! Grymt kul!


Kommentarer
Postat av: ylva

Jag är faktiskt nöjd med vinnaren. Men jag gillade din symoliska grej att hänga i julgranen, även om den inte riktigt stämde, fast ngt liknande blev det ju. Ja du fattar vad jag menar :P Tack själv för en supertrevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback