lite pics

Jag hittade faktiskt lite bilder här på datorn som jag tänkte dela med mig. Det väckte många galna och roliga minnen för övrigt :)

 
Här är girlsen i vemdalen...galet :)  
       
Den här dörren "råkade" vi ha sönder första kvällen. Jag kröp förövrigt igenom där kl 04 på morgonen...haha, hur i hela friden kom jag igenom?!
Bordet är klassiskt på en tjejförfest. Öl, cider o MÄNGDER av smink!
      
Här på första bilden kramas jag o maria en kväll på olearys hemma i övik.
Den andra är från roadtripen till vemdalen och på den tredje bilden är Maria i en hiss hemma hos Mange Ödling på nyår för två år sedan. Visst är hon snygg i håret?!


   
Här är Maria, jag o Lovvs hemma hos mange. Den andra bilden är från även den från vemdalen. Vi hamnade på en efterfest efter Afterskin (el man kan väl även säga en förfest innan förfesten) och mitt under festen kom det nya gäster. De bojkottade dörren och tog fönstret istället (reptilhjärnan lika kreativ som alltid när alkoholen entrat kroppen) så bordet kraschade!
  
Här är det nyår igen på första bilden. Karin och jag har verkligen gått in i våra roller. Jag hade fått rollen som pessimisstmaria och skulle klaga på allt från den dåliga maten till de fula kläder som mina vänner hade :S På andra bilden är det lite senare på kvällen och vi ska på nästa fest. På den tredje bilden är det karin, maria, jag och lovvs på 12-slaget. Det ser ut som att jag druckit typ 10 liter rödvin och verkligen gnuggat fast det på läpparna :) Den sista bilden är från en olearyskväll och jag vet inte riktigt hur den hamnat här... men det var en kul kväll iallafall!

  
Vemdalen igen! Jag står o taggar igång för lite snowvolleyboll (Beach är hundra gånger roligare) På nästa bild visar vi vår uppskattning till "klubben", d v s Ösk hockey :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback