Livet leker!

fortfarande hängig och sjuk, sovit exakt noll minuter natten till idag, kört upp till umeå för handledningssamtal (dock mkt givande) och tillbaka och nu är jag nog mer sliten än vad jag någonsin varit i mitt liv. Trots detta är jag faktiskt peppad på uppsatsen. Jag ska skriva om bloggars funktion...hm, snacka om metaperspektiv när jag skriver om det här men jag tror det kan bli intressant. För övrigt hade jag en mycket trevlig lunch med ylva, johan och soffan idag. TROTS att ingen av dem förstod någonting av vad jag yrade om i min trötthet. (Exakt klockan nu, d v s 21.47 var det 31 timmar sedan jag sov sist) Förmodligen är det nog en vana i mitt sällskap.

Jag är också lite stolt över mitt sjätte sinne. Jag bevisat än en gång att jag, i nio av tio fall vågar jag påstå, har rätt när det kommer till vissa saker. Väntar med spänning på fortsättningen...

NU måste jag sova! Ursäkta mitt yrande inlägg men jag är lite smått sömnig...

ZZZZzzzzzZZZZzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: ylva

Vissa saker gick ju fram ändå =) För övrigt får vi ju som sagt se hur fortsättningen blir med tanke på vissa uteblivna samtal ikväll :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback