Luciavak

jepp. Ikväll är det luciafest/vak hemma hos ylva. Ska bli kul att mysa lite med några från klassen. Fast jag har fortfarande inte kommit på något bra som jag ska pynta granen med. Hm... tur att jag o soffan ska slå våra kloka huvuden samman. Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Spinningen dödade mig igår och nu har jag ingen kraft kvar. På tal om spinningen, vilket pass! Jag har varit på rätt så många spinningpass genom åren men det här var nog det jobbigaste ever! Dessutom spelade han bara hårdrocksmusik hela passet och det var lite....hm, vad ska jag säga, svårt att tagga igång. Missförstå mig rätt, jag gillar det mesta i musikväg och även hårdrock men det här var typ " dö, dö, dö!!!" Alttså jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men lite klatschig 80-talsmusik hade varit på sin plats, åtminstone en eller två låtar. Fast jag vet ju att alla har inte den åsikten heller....

Nu ska jag städa lite innan jag beger mig bort till ålidhem och Ylva. Tror det kommer bli niiice!

På tal om något helt annat, jag fullkomligen älskar morötter! Bara idag har jag ätit fyra stycken...mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback