Maria 36 år

Jag har inte alls varit flitig här de senaste dagarna. Men det har sina skäl. Jag har mest varit i farten hela tiden, träffat vänner, kollat på hockey, jobbat i butiken, busat på krogen. INTE skrivit på uppsatsen. Men nu orkar jag inte tänka på den. Det får bli efter nyår. Just nu utöver jag "sopa under mattan principen".

Jag har haft en helt underbar jul!!! Det är ju jättepostivit men eftersom jag haft så kul har jag varit dålig på att få min beskärda del av sömn (jag har snittat sc 4 timmar/natt). Detta har medfört att jag åkt på världens tokförkylning där min röst för längesedan kastat in handduken. Så jag skulle vilja uppskatta att jag åldrats ca 10 år denna helg. Men det gör ingenting, det finns ju alltid botoxoperationer.

Ikväll drar jag till umeå för att fira nyår men det blir en kortvarig vistelse, redan på nyårsdagen drar jag hem till övik igen för att lättare få skrivro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback