11 timmar och 1768 ord senare

Galet.
Jag har suttit i datasalen på skolan i 11 timmar!!! Jag förstår om ni tycker att jag är helt jävla dum i huvudet. Det är jag också. I allafall om jag tittar tillbaka på dagen som varit. Det är inte friskt att sitta i en datasal så länge.  Men jag måste också, till mitt försvar, nämna att jag inte varit särskilt effektiv. Jag har även hunnit pratat i telefon, msn:at, surfat på olika bloggar och andra sidor, skaffat en datasals - kompis, ätit sallad och fikat med jocke. Så helt störd är jag inte...

MEN

Trots all denna tid jag spenderat i datasalen är jag inte klar. Jag har gått över maxgränsen av ord med nästan 300. Den senaste timmen har jag suttit o klippt och klistrat och faan o hans moster men utan någon framgång. Ju mer tid jag ägnat åt att reducera text, desto mer text har det blivit. Hur logiskt är det på en skala? Därför tog jag mitt pick och pack och gick därifrån. Jag insåg att jag suttit för länge... I allafall så är jag så gott som klar och det är stort. Nu ska jag ge mig själv en riktig skönhetssömn. Då kommer jag med all sannolikhet att kunna trolla bort 268 ord imorgon :)

Linus va hur go som helst som kom och sympatihängde med mig i datasalen. Hur skulle min litteraturlista se ut utan honom?! Och godis hade han också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback