88 minuter tills det börjar...

Tack Elin :)

Inte för att jag är så jättenöjd med just detta typsnitt men lite mer fantasifullt är det än det förra. Det såg mer ut som när man skrev på skrivmaskin. Tråååktext!

Sitter vid datorn nu och försöker skriva en utvärderingsmall för våra grupparbeten. Fick denna ärofyllda uppgift av min lärare eftersom jag kommer att vara borta imorgon på redovisningen. Min fantasi är inte den bästa just nu och jag kommer inte riktigt på vad jag kan skriva. Räknar istället minutrarna tills Greys Anatomy börjar. Den serien fascinerar verkligen mig. Den har allt, spänning, drama, kärlek, intriger osv. Den är rolig men samtidigt är den djup också... I våras visades avsnittet då Izzie skulle gifta sig med sin stora kärlek (som även var en av hennes sjuka patienter) och just när de skulle gifta sig dör han. Åhh- jag tror jag grät i en månad efteråt! Näe, kanske inte riktigt så länge men jag grät och jag grät och jag grät :) Snacka om att leva sig in i en serie. Men det är väl det som är så fantastiskt med vissa serier. Då man tittar på dem så känns det nästan som att man känner personerna som är med och man önskar att vissa av  de kunde vara ens vänner...

Nu ska jag göra lite nytta!

By the way - Izzie är min favorit! Vem är din?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag snyftade också en hel del då Danny dog. Izzie är min favorit också! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback