EM

Någon som vill följa med mig och titta på EM? Åhh vad jag vill åka! När det var VM i Tyskland ångrade jag mig i en sisådär fem-sex månader efteråt att jag inte åkte. Än idag får jag ont i magen när mina bekanta visar bilder ifrån deras vm-upplevelser. Nu är det i och för sig inte VM men Em är ändå rätt stort och det är inte ofta dessa stora mästerskap anordnas hyfsat nära Sveriges gränser... MEN som alla andra flitiga studenter är man ju olyckligvis tvungen att jobba så fort skolan är över. Attans oxå, jag skulle ha gift mig rikt! ;)

Igår vann Ida och jag ytterligare en match. Även denna spelades mot det andra könet. Vi är grymma helt enkelt! (storhetsvansinnevarning här) Det är bara så roligt att vinna när man vet hur känsligt det kan vara för killar att förlora mot tjejer. Måste också tillägga att bägge matcherna spelades på damhöjd...

Nu ska jag ta tag i den s k hemtentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback