...

När man har försovit sig blir dagen helt fucked up. Precis så har det varit för mig idag. Jag skulle vara på iksu kl 12 för att träna beachvolley med Ida men såklart sov jag till halv 12 (!) Ringde Ida direkt och meddelade att jag förmodligen skulle bli lite sen. Jag var ju också tvungen att slänga i mig lite frukost eftersom efter beachen skulle jag spela badminton med Elin. Precis 100 meter innan iksu kom jag på att jag hade glömt mina skor. SATAN! Det är ju som inte det lättaste att spela badminton utan skor... försökte ringa Elin med hopp om att hon kanske kunde ta med sig ett par extra skor men hann inte få tag i henne innan jag sprang ut i beachhallen. Det blev en halvdann träning och det kändes inte så kul att dyka upp så sent heller. Förlåt Ida! Badmintonspelet blev inte det bästa heller utan skor men det var riktigt kul! Nästa gång blir det en riktig match, elin! Med skor och allt :)

Nu ska jag ladda för kvällens drabbning :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja nästa gång, då jäklar blir det match! Lycka till ikväll! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback