...

Klassfest igår och det va hur kul som helst. Världens största eloge till V-A som hängde på mig till rex. Tänk själv, en full maria yrare än yrast och en nykter johan. Tur att han tog sitt förnuft till fånga och begav sig hemåt snabbt. Fattar egentligen inte varför jag skulle dit?! Alltså, det är kul men SÅ kul är det inte. Helst inte om man varit där typ 100 helger i rad för det känns det som att jag har. Numera behöver jag inte ens visa leg när jag går in. Fast det kanske har att göra med någonting annat :)

Nu väntar match och det ska bli så kul. Sikeågrabbarna tar emot Djurgården och jag tror det blir en spännande uppgörelse (säger jag som verkligen är handbollsexpert). Mitt tips: 27-23



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback