freitaaag

En härlig dag. Jag sov läääänge idag, ända till klockan kvart över elva. Det var riktigt nice, jag tror faktiskt att det första gången på evigheter som jag vaknade och kände mig utvilad. Jag, soffan och johan drog sedan ner på stan för att ta vår obligatoriska fredagsfika. Jag fick för övrigt åka i soffan nya audio för första gången, vilken fin bil må jag säga! Vi mötte upp johan och peter också men denna gång blev det barisso el vad det nu heter (fiket i MVG-gallerian) Jag uppskattar verkligen fredagsfikan, en dryg vecka är bortgjord och man kan sitta och smida planer inför den stundande helgen. Fast idag blev det mer planer inför den kommande nyårsaftonen (har aldrig varit så här planerande förut....) Det lutar åt storfesten på plaza och innan ska vi äta middag hemma hos Peter på storgatan. Eftersom hans lägenhet är belägen mitt i stan, ugnefär 50 m från plaza kommer det att blir hur bra som helst!

Gissa vad jag ska göra ikväll då? Näe, jag ska inte ut (kors i taket), inte heller dricka vin eller delta i ngn spelkväll utan ikväll kl 19.30 vankas det beachträning på iksu. Jajemensen på en fredagkväll och jag känner mig riktigt stolt. Jag och Ida kom fram till den smarta idén för nu är det slut på att inte vara seriös. Nu jävlar! :)

Synd bara att jag missar när marie picasso ska sjunga Whitney Houstons gamla hit, "how will i know"... Har jag tur kanske, kanske hinner jag hem innan hon sjungit. Håll en tumme, please :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback