Givetvis försov jag mig idag...

Ingen skräll där inte direkt! Jag vaknade när soffan kom och jag förstår att hon ville döda mig i princip eftersom sist, när vi skulle göra sällskap till skolan, försov jag mig också (fast det var ganska länge sedan). Jag fattar inte, jag hade ändå ställt både mobilen och min väckarklocka men ändå hade jag bara stängt av båda och sedan valt att somna om igen. Ens hjärnverksamhet kan inte vara på topp dessa tillfällen... Iallafall så stressade jag iväg till skolan och var "bara" en halvtimme försenad. Jag missade därmed den första gruppens redovisning och det var riktigt synd. Dessa redovisningar som vi har nu är otroligt intressanta, med en mängd litteraturanalyser som man kan ha nytta av sedan.

Dagens guldstjärna går till gosoffan min! Hon bjöd mig på en utsökt lunch, ett fransk recept på risotto. Med andra ord en klockren smakupplevelse så här på lill-lördags lunchen. Därefter tog jag ett låååångt och härligt bad för att få tillbaka känseln i mina fötter efter promenaden hem från skolan. Bad är verkligen underskattat - man känner sig som en helt ny människa efteråt. Jag kände mig så ny och fräsch så att jag unnade mig en liten tupplur före min storstädning. Men som det mesta i mitt liv, blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag sov i tre timmar. Så nu kommer jag inte heller att kunna somna inom rimlig tid...

Jag längtar till helgen! Ett helt gäng kommer upp från övik och vi ska börja kvällen med middag på invito och därefter blir det Lasse Winnerbäck. Oj så kul! :) Jag riktigt lyser som en sol när jag skriver det (för er som inte kan se mig) Avspark mellan spanien-sverige sker, till min glädje, inte förrän 22.00 och därmed kommer jag att hinna med ALLT. Sen kanske jag inte är i min bästa form när matchen spelas :)

Torsdag imorgon och fler redovisningar väntas. Därefter blir det häng hos Ida på kvällen och det ser jag verkligen fram emot. Goidasomärminframtidagranneochhurbrasomhelstibeach :)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback