Jag ljög

Jag har gått ifrån datorn även fast jag inte var klar med hemtentan. Men jag va tvungen och det gick bara så otroligt segt. Jag hade en massa ärenden att uträtta inne istan innan affärerna stängde. Så nu sitter jag här igen, i pausen av Idol och har bara avslutningen kvar. Sen är det helg!

Jag vet inte riktigt vem jag tyckte va bäst i Idol ikväll. Eller jag har egentligen ganska klart för mig vem jag tycker ska vinna och det är INTE Andreas iallafall. Inte heller Marie, även om hon har den klart finaste rösten. Så det står mellan Amanda och Daniel. Hugget som stucket nästan om det inte vore för att alla de som tidigare blivit tvåa i tävlingen går det bättre för, rent kariiärmässigt. Så jag tycker nog att Daniel ska vinna och Amanda får andraplatsen och med den all framgång. Fast det funkar det omvända också. Där kom min beslutsångest fram igen... Huvudsaken är iallafall att inte någon av Marie eller Andreas vinner. Då är jag nöjd!

På tal om Idol. Bandet som lirade med dem i Gävle, Pink Hink, är från Övik! Han som stod till vänster om idolerna när de uppträdde (som tevetittare sett) och ropade in dem på scenen brukar för det mesta sjunga nationalsången på modomatcherna. Det ni! Lite kuriosa så här på fredagskvällen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback