Samma siffror...

men tyvärr vann Djurgården :(
23-27
Då är jag faktiskt inte ens glad åt att jag hade siffrorna rätt. Verkligen trist att de förlorade men samtidigt kan vissa förluster vara nyttiga och jag tror detta är en sådan. Bara det faktum att sikeå inte har förlorat en match hemma i Jenningshallen på två år (!) är en av anledningarna till att jag tror detta var en nyttig förlust. Det behövs motgångar. Det är där man hittar ödmjukheten och sedan kan man fortsätta vinnartåget. (numenarjagförståsinteattsikeåpojkarnainteärödmjukaförärdetnågotdeärsåärdetdet)
Som sagt, allsvenskan nästa år! :)

Måndag imorgon och grupparbete klockan nio i humhuset...gahhh säger jag bara! Jag gillar inte att kliva upp så tidigt! Jag är en riktig kvällsmänniska och det drabbar ju inte en student direkt. Men snart, fortare än jag anar, kommer jag att vara vuxen och då måste jag lära mig att kliva upp i den tidiga ottan. Jag tror att jag ska försöka lära mig att bli morgonmänniska. Det kan ju inte vara så svårt egentligen? Jag menar, om allt går förutom nyfödda barn och tennsoldater, så borde det faktsikt inte vara helt omöjligt att träna mig till att vara pigg på morgonen.

Sådär, då har jag ett nytt projekt då. Jag ska lära mig att vara uppe med tuppen! Vill man, så går det :)

hahahaha, förmodligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback