Se hit, bloggexperter!

Jag vill byta typsnitt på texten, hur gör man???
jag må vara den mest otekniska människan på vår jord men byta typsnitt kan jag ju faktiskt med. Åtminstone kan jag det i word (och hur svårt är det på en skala?). Här är dock en annan djungel och jag hittar inte så bra. Tips mottas tacksamt!

Jaha, nu är det lill-lördag igen och jag befinner mig i Övik. Känns så skönt att vara hemma. Igår när jag kom hem åkte vi till mormor och käkade middag. Mormors goda mat är man inte bortskämd med som student. Jag fick även träffa goälskade lilla nacho. Min kusin, snart färdiga doktor stina, var också hemma från Umeå. Hon undersökte mina ömmade fötter och ben och gav mig rådet att försöka få en remiss till ortopeden. Tydligen finns det en läkare som är expert på compartment syndrom (vet att det är felstavat men jag orkar inte slå upp det)  men kusin doktor tror att jag är tvungen att kanske göra en till operation för att bli kvitt mina problem. kul! Jag har ju redan typ fyrtioåttatusen ärr på mina ben och då ska jag få trettitvåtusen till?!? Hela min underkropp kommer att se ut som ett gigantiskt ärr. Fast å andra sidan blir jag kvitt dessa ömmande fötter o ben... jaja, det står skrivet i stjärnorna om hur det blir. Iallafullafall så är det lyxigt att ha tillgång till en egen doktor. Jag är stolt över henne för det är inte det lättaste att läsa allt det hon har läst.

Kommentarer
Postat av: Elin

Här kollade jag när jag bytte: http://info.blogg.se/130906150906_profunktioner_blir_tillgngliga_i.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback