Snö, regn, snö och en massa regn

Jag vet, ett tydligt tecken på att man håller på att bli gammal är att man klagar på vädret. Eller åtminstone har koll på det. Men nu börjar jag bli bitter. Det var ju så mysigt idag på eftermiddagen när jag och nacho var ute och gick. Lagomt kallt, en sisådär en minusgrad, solnedgång och snön knarrade under fötterna. Efter pizzabak och mysmiddag hemma hos mormor fick jag springa som en tok till bilen för att inte bli dyngsur...det fullkomligen öste ner och tre plusgrader klockan åtta. Snacka om oförutsägbart väder! Snart måste man väl stoppa ner flip flopsen i handväskan när man går till skolan, bara "in case of".... Galet, jag undrar hur det kommer se ut om femtio år?

Jaha, då var det helg igen och vi har klassfest på lördag. Fick jag önska precis vad jag ville just nu så skulle jag önska att klassfesten kunde vara HÄR i övik. Då slapp jag ta mig till umeå på lördag och kunde vara här ända till på söndag. Men som vi alla vet, man kan inte få allt här i världen. Imorgon ska jag iallafall träffa min maria för lite fika på stan. Prata ikapp lite... Sen blir det bara myspysmys hemma med familjen. Det var inte igår man hade det så bra på en fredagkväll :)

Greys igår, ja vad säger man. Jag fattar inte vad Derek håller på med? Nu när Meredith börjar smälta så börjar han att spåra ur. Alltid är det något som besvärar detta par. Kan de inte istället bara vara nöjda och glada över att de har varandra? Det speglar iofs verkligheten bra (vem faan vill inte kämpa?!) och skulle deras förhållande vara guld och gröna skogar tror jag inte att någon av oss tittare skulle tycka att det va kul. Men ändå... 

Nu ska jag gå o lägga mig och lyssna på regnets smattrande mot taket. Om det ändå vore snö!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback