Weekend!

Japp, helgen är här och jag har ett stort leende i hela mitt ansikte! Så skönt det känns. Nu ska jag bara mysa, ta det lugnt och försöka bli frisk från min förkylning som är på väg att bryta ut. Hur man nu kan bli frisk innan man blivit sjuk?!

Ikväll ska jag till ida. Vi ska umgås och mysa :) Vi ses ju mest i sanden på iksu så därför ska det bli så kul att ses ikväll under andra omständigheter.

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jo, jag ska fika lite med soffan på dagen. Om jag blivit friskare blir det nog iksu en sväng och på kvällen är det ju idol. Gooo Daniel!!! Han äger måste jag säga. Visst, marie picasso har en underbar röst men daniel är favoriten. Förresten så känner jag en kille som känner honom, hur coolt är inte det på en skala?! :)

Nä nu ska jag bege mig ut i kylan!

må gott och njut av att helgen står för dörren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback