wiiiiiihooo

Jag måste bara säga en sak. Jag är så otroligt glad över att saker och ting inte är nu som det var i våras och somras för mig. Då var det en tuff tid och nu är jag så oerhört glad över att jag inte är där.

"Det som inte dödar, stäker en" - så sant som det är sagt! Vem var den kloka människa som sa det?

Oj så roligt det var att träna ikväll! Vi övade först upplägg, därefter körde vi smashar och sedan blev det mottagsträning. Jag känner verkligen att jag behöver öva på allt! Ida är grym på att ge feedback. Jag har alltid varit dålig på att ta kritik men jag vet att ju att om man någonsin ska kunna utveckla sig själv, inom alla områden i livet, måste man kunna ta emot åsikter och utifrån dessa göra en förbättring. Jag vill ju verkligen bli bättre och därför är detta hur bra som helst för mig. Åhhh, önskar att jag hade haft kameran med mig. Det var lite av en syn att se maria och ida + 12 beachbollar erövra beachhallen på iksu kl 20.00 en fredagkväll. Det känns nästan som att denna träning borde bli ett stående inslag på fredagkvällar.

Oj, jag har lite småpanik över morgondagen. Så mycket saker som ska göras och ännu mer saker som ska klaffa.  Städ,mina förädrar kommer, dejt med maria, jennie och thomas på stan, därefter tillbaka hem hit med jennie och inkvartera henne, piffa, ner på stan (igen)och träffa hela gänget på invito, Lasse Winnerbäck-konsert och sen bus!!! Givetvis, matchen också... herregud, vid sådana här tillfällen skulle jag behöva en assistent :)

Varför sover jag inte nu???

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas att du får en toppendag imorrn! Kram på dig! Badminton på måndag 13.00 förresten.

Postat av: Maria

Sötis, tack hoppas du oxå får en underbar helg! Blir kanon med badminton på måndag. Ska träna beach innan så då är jag uppvärmd :)

2007-11-17 @ 10:06:09
Postat av: Elin

Vi är på bana 3, i Paris alltså. Så det är ju bara att du kommer dit när du är klar med beachen! Det blir superkul!

2007-11-18 @ 20:29:27
URL: http://eliste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback