Åhhh

det är faktiskt väldigt skönt att komma hem. Jag vet inte hur det kommer sig men jag har faktiskt gått och blivit alldeles på tok hemmakär den senaste tiden. Det är skönt att bara komma hem och få andas. Kraven släpps på något vis...

Nu sitter jag såhär på den sena kvällstimmen och försöker lägga upp min hemtenta. Det känns jättesvårt. Jag vet liksom inte riktigt vad jag ska skriva om...det är lite kruxigt att föröka väva in både analysen av simuleringarna ihopkopplad med Molloys synpunkter. Helst när jag inte ens har förstått vad boken handlar om! Ja ja, det löser sig liksom :) tids nog!

Imorgon ska jag ta en låååång sovmorgon. Tycker mig förtjäna det eftersom jag har sovit så otroligt dåligt de senaste två nätterna. När jag har gjort det hade jag tänkt ta med mormors och min (han är egentlign inte min men jag ser det som så) lilla govovvsing ut på långpromnad neråt stugan i vågsnäs. Ska försöka ta några bilder om det är fint väder. Sen vankas det överraskning från min bror. Tror mig ana vad det handlar om...vi får väl la siii om jag har rätt. Återkommer gällande den saken.  

Saker som förgyller mitt 26-åriga liv just nu:

* Nacho - han är ju sååå fin och så go! Världens gladaste  och spralliga lilla hundvalp. I och för sig vet jag inte om han är valp längre, han är ju snart 6 månader och då borde han väl kanske snart anses som vuxen?! Eller vad vet jag, blir hundar vuxna?

* The Secret - köp den, läs den. Våga tänka annorlunda!

* Mina resultat på tentorna - Jag tänker faktiskt tillåta mig själv att känna mig stolt.

* Helgen som kommer - Fredag: myskväll i Åsjön, Lördag: Handboll och därefter Peters 30-årsfest. Söndag: Challengerturnering för oss damer på iksu...(hur faaan ska jag hinna skriva tentan by the way....)

* Min mamma, hon är underbar och en riktig klippa. Sen är jag så stolt över henne :)

Nä nu måste jag hoppa i säng...
Angående mitt förra inlägg förresten, så glömde jag nämna att Vincent är faktsikt son till Roger Pontare. Lite rolig kuriosa. Jag kan inte direkt finna någon likhet i deras musik dock... Men kanske i utseendet?!?

image1image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback