Jag är inte alls peppad

på redovisning. Det känns bara drygt om jag ska vara ärlig. Men men, det är bara att bita i det sura äpplet och hoppas att det smakar gott. Onsdag idag i allafall. Halva veckan har gått och bara två dagar tills hemtentan ska vara inlämnad. De 1500 orden lyser med sin frånvaro och jag har Å N G E S T! Idag så...

På Fredag ska jag följa med Christina till hennes stuga. Vet inte var den ligger och vet inte vilka människor som ska dit. Men jag tror det blir kul. Man behöver inte veta allt liksom. Nu när jag tänker efter så tror jag att det kommer att bli superroligt! Annars tror jag på en lugn helg. Det var ett tag sen jag hade det och min kropp skulle må bra av lite lugn och ro. Det är ju trots allt inte roligt att gå ut vaaarje helg. Man får för mycket av det goda och det gör att man inte uppskattar det som är roligt utan tar det för givet och så är det egentligen inte så kul längre.

I februari flyttar jag in i min nya lägga :) Känns förbaskat skoj!

Kommentarer
Postat av: Kristina

ouh vad är det jag hör?! nya legga...men shit berätta! va skoj, grattis! p + k

2007-10-31 @ 12:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback