Killar...

antingen äter ni kakan, har den kvar el så kastar ni den åt helvete!!!

Svårare än så är det inte.
Jag är så sjukligt trött på dessa jävla repliker: "Om jag inte hade haft tjej så hade jag velat ha dig", "Gud, hade jag träffat dig några år tidigare hade jag friat direkt", "Om du inte säger något så säger jag inget och så är vi bara med varandra", "Du är en jävligt fin tjej men du går fetbort eftersom du varit med en kille som jag känner", Jag hade kunnat gifta mig med dig här på plats om du kan tänka dig först att vara "den andra kvinnan i ett tag, alltså då menar jag bara ett litet tag...." , Kan inte du vara barnvakt åt mina barn, så kan jag inleda ett hemligt förhållande med dig?", "Du verkar vara en sån typ av tjej som jag skulle vilja vara otrogen med".....

Vad i hela helvete sänder jag ut för signaler???

F U C K YOU!

Kommentarer
Postat av: K

Hej där mariapinglan! Kul att du är i bloggmood. :) Ska faktiskt också börja igen! :) puzzz. och killar - suck och pust.

2007-10-28 @ 23:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback