Miss blue...

Har ni hört den låten? Med Vincent. Jag är fullkomligen jätteförälskad i den. När jag hör den blir jag så glad och egentligen vet jag inte ens varför. Men det är ju det som är så underbart med en viss musik, det liksom bara spritter i kroppen och man känner sig glad. Det är härligt... :)

För att återgå till Vincent så är han faktiskt från övik. Eller om jag ska vara helt korrekt kommer han från Ramsele, som ligger ca 10 mil från Övik. Inåt-uppåt landet någonting. Fast han är uppväxt här i övik så när jag och mina kompisar började upptäcka killar och gå på discon, suktade vi över honom. Väldigt rejält oxå vill jag minnas. Jag tror jag har ett svagt minne att jag ringde honom vid ett tillfälle åt min kompis. Ni vet sådär som man gjorde när det var för pinsamt att ringa själv (Skyll ifrån dig bara, Maria, gör det...) Nu suktar Vincent efter Anine Bing i videon. Hur coolt är inte det på en skala?! :)

Övik har med detta inte bara hockey, hockey och foppa att vara stolt över. Nu kommer Vincent och det med stormsteg! Han har förresten även spelats flitigt på radion med låten "this is for me". Den har även varit med på någon reklam oxå men jag kommer inte ihåg vilken... Men jag lovar att de flesta har hört den!

Go Vincent!

Kommentarer
Postat av: ylva

Superbra initiativ att starta igång bloggen igen! Nu är vi två i träsket :P kram på dig gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback