Jävla skitbeach!

Idag sög jag på beachen. Jag var så kass så jag nästan har tappat sugen på att någonsin spela igen. Det är illa när det känns så eftersom i de flesta fall när jag kommer hem från träningen känner upprymd och glad. Tror nästan jag måste gå till gymet och träna ett tag så att jag uppskattar beachen mer. Iallafall så kör vi igång med vår "hemmagjorda" turnering till veckan. Emma har tagit tag i att styra upp olika lag och sen möts vi vecka efter vecka. Det känns riktigt kul! Se där, lusten har redan börjat komma tillbaka!

Idag har jag och sofie skrivit vår forskningsplan till examensarbetet. Vi har även styrt upp lite enkät och intervjufrågor så jag är rätt så nöjd. Imorgon kommer M och P och mormor och nacho. Ni kan ju bara gissa hur mycket jag längtar. Ska bli kul att mormor kommer hit så hon får se hur jag bor. Och goälsklingssötnacho också. Jag blir glad bara jag tänker på honom även fast han har damp ibland. Annars så har jag inte planerat så mycket inför helgen och det känns skönt. Jag bojkottar iallafall schlagerklubben med tanke på förra helgens bravader. MIna knän pallar inte det stället nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback